Wie is de nar?

Wie is de Nar? was een festival om aandacht te geven aan het belang van het Nederlands Theater Instituut. De identiteit bestaan ​​uit logo’s, animaties, stationair, posters, flyers, banners, folders en website. We besloten om het ontwerp de kleuren zwart wit te geven, hierdoor valt het goed op in het straatbeeld wat hoofdzakelijk gevuld is met CMYK beelden. Het symboliseert ook de culturele armoede die sterker zal groeien als gevolg van de bezuinigingen. Om dit te versterken, hebben we de Nar een sinistere grijns gegeven.


Trapped in Suburbia award
Finalist | European Design Awards
Merit | Hiiibrand Design Award

Grafisch Geluk

Grafisch Geluk is een tentoonstelling van 100 jaar Nederlandse grafische vormgeving. Het toont het werk van Wim Crouwel, Dick Bruna, Anthon Beeke, Otto Treuman en nog veel meer.

Het gaat over ontwerpers die proberen hun geluk te vinden in hun werk. Net als een heleboel mensen die proberen hun geluk te vinden in Las Vegas. Om die reden hebben we de bewegwijzering gemaakt met meer dan 60 lichtbakken, geïnspireerd op de Las Vegas lichtbakken en neons. Het veranderde de tentoonstelling in een licht spektakel. We kozen ervoor om geen kleur te gebruiken in de bewegwijzering omdat de hele tentoonstelling al heel veel kleur bevat.


Trapped in Suburbia award

Zilver | International Design Awards