Hague Talks

HagueTalks is een podium en een broedplaats voor nieuwe ideeën en perspectieven, een forum voor discussies en uitgangspunt voor concrete plannen. Het is het platform dat de bal aan het rollen moet brengen in het streven naar vrede en recht.

Het eerste HagueTalks evenement vond plaats in het Vredespaleis in Den Haag. Ondertussen reist HagueTalks de wereld rond. Voor elke locatie, wordt er een kleurenschema gemaakt op basis van de prominente kleuren van die bepaalde locatie. En daardoor heeft elke locatie een eigen identiteit.

Het logo toont de start van het vredesproces en de kettingreactie die volgt. Deze kettingreactie wordt vertaald door de laatste letter als een dominosteen te laten vallen. Dit element zal je overal in de identiteit tegenkomen.

haguetalks.com


Trapped in Suburbia award
Brons | 2015 Hiiibrand Awards

Escamp

Escamp is een citylab, het is een multifunctioneel talentcenter in de wijk Escamp Den Haag. Het is niet alleen een identiteit voor het lab maar uiteindelijk leidt het tot een identiteit voor de gehele wijk.

Gemeenschap en saamhorigheid zijn de basis voor de identiteit van Escamp. Het lab werd opgericht om culturele barrières af te breken tussen verschillende groepen maar ook verschillende groepen juist te verenigen. Het lab richt zich op kunst, design, media, technologie en de culinaire keuken.

Voor identiteit hebben we ons laten inspireren door sportclubs waar kameraadschap en verenigd zijn ook centraal staan. Daarom is er in de identiteit gebruik gemaakt van een gedurfde en unieke kleurstelling, zoals bij een voetbalclub en op die manier een herkenbaar merk te bouwen.

Fresh Tracks Europe

Fresh Tracks Europe is een dans netwerk voor jongeren voor een nieuwe generatie choreografen.
De nieuwe identiteit is gebaseerd op een reeks dansende lichaamsdelen in combinatie met gekleurde basisvormen. Met deze bouwstenen hebben we een identiteit gecreëerd met veel ruimte om te spelen. Het symboliseert de filosofie van Fresh Tracks Europe, waar de verschillende Europese dansgroepen samenwerken om samen een ​​nieuwe dance generatie te creëren.

De identiteit bestaan ​​uit een logo, animaties, briefpapier, visitekaartjes, posters, flyers, banners, folders en de website.


Trapped in Suburbia award
Zilver | 2012 European Design Awards
Zilver | 2012 International Design Awards
Finalist | 2013 Hiiibrand Design Award

Innovation in Dance for Young Audiences


De identiteit van Fresh Tracks Europe hebben we getransformeerd naar hun nieuwe publicatie – Innovation in Dance for Young Audiences. Het boek laat zien welke filosofie en projecten er schuil gaan achter dit unieke project.

De flexibele en dynamische identiteit is doorverteld in 6 verschillende omslagen. op de omslag zijn de basisvormen gebruikt die je ook terug vindt in de identiteit. Deze elementen hebben binnen de identiteit een dynamische rol hierdoor ontstond het idee om de boeken te gebruiken in een korte animatie.