
Hague Talks
HagueTalks is een podium en een broedplaats voor nieuwe ideeën en perspectieven, een forum voor discussies en uitgangspunt voor concrete plannen. Het is het platform dat de bal aan het rollen moet brengen in het streven naar vrede en recht.
Het eerste HagueTalks evenement vond plaats in het Vredespaleis in Den Haag. Ondertussen reist HagueTalks de wereld rond. Voor elke locatie, wordt er een kleurenschema gemaakt op basis van de prominente kleuren van die bepaalde locatie. En daardoor heeft elke locatie een eigen identiteit.
Het logo toont de start van het vredesproces en de kettingreactie die volgt. Deze kettingreactie wordt vertaald door de laatste letter als een dominosteen te laten vallen. Dit element zal je overal in de identiteit tegenkomen.
Brons | Hiiibrand Awards

Escamp
Escamp is een citylab, het is een multifunctioneel talentcenter in de wijk Escamp Den Haag. Het is niet alleen een identiteit voor het lab maar uiteindelijk leidt het tot een identiteit voor de gehele wijk. Gemeenschap en saamhorigheid zijn de basis voor de identiteit van Escamp. Het lab werd opgericht om culturele barrières af te breken tussen verschillende groepen maar ook verschillende groepen juist te verenigen. Het lab richt zich op kunst, design, media, technologie en de culinaire keuken.
Voor identiteit hebben we ons laten inspireren door sportclubs waar kameraadschap en verenigd zijn ook centraal staan. Daarom is er in de identiteit gebruik gemaakt van een gedurfde en unieke kleurstelling, zoals bij een voetbalclub en op die manier een herkenbaar merk te bouwen.

Your New City
Campagne Identiteit voor de gemeente Den Haag. Your New City is een promotiecampagne gericht op het aantrekken van buitenlandse bedrijven. We willen de bedrijven, op een persoonlijke manier, kennis laten maken met de schoonheid en diversiteit van de stad Den Haag.

Fresh Tracks Europe
Fresh Tracks Europe is een dans netwerk voor jongeren voor een nieuwe generatie choreografen.
De nieuwe identiteit is gebaseerd op een reeks dansende lichaamsdelen in combinatie met gekleurde basisvormen. Met deze bouwstenen hebben we een identiteit gecreëerd met veel ruimte om te spelen. Het symboliseert de filosofie van Fresh Tracks Europe, waar de verschillende Europese dansgroepen samenwerken om samen een nieuwe dance generatie te creëren.
De identiteit bestaan uit een logo, animaties, briefpapier, visitekaartjes, posters, flyers, banners, folders en de website.

Zilver | European Design Awards
Zilver | International Design Awards
Finalist | Hiiibrand Design Award

Driiip
De drie cirkels in het logo van Driiip vertegenwoordigen de drie basis elementen in druppelirrigatie – water, het leven en de aarde. Druppelirrigatie is een uiterst nauwkeurige en zuinige manier van irrigatie die langzaam waterdruppels afgeeft die vervolgens direct opgenomen worden door de plant.
Deze drie elementen keren terug in de gehele identiteit o.a. in grafische illustraties van het proces en in de fotografie van de planten.
Bronze | Hiii Brand Awards

Onderweg – Met de fotograaf op reis
Hoe kan je fotografie ervaren op verschillende manieren? Onderweg is de eerste in een reeks waarin het Nationaal Archief werk laat zien uit hun immens groot archief van 14 miljoen foto’s. De historische selectie toont is hoe belangrijk reizen is in de ontwikkeling van de fotografie.
Onderweg is de eerste tentoonstelling uit een reeks, daarvoor hebben we een modulair systeem ontwikkeld dat gemakkelijk kan worden gedemonteerd en opgebouwd in verschillende vormen. Daarnaast hebben we een nieuw èn veilig ophangsysteem ontworpen waardoor het ophangen 80% sneller is zonder beschadiging aan de wanden.
Additional photos by Anne Reitsma