Develops

Van afval naar een huisstijl

Sandra van Vliet van Develops maakt veel gebruik van flip-over borden. Om haar klanten de processen uit te leggen schets ze alles op de grote flip-over vellen. Deze vellen worden gebruikt door de drukker die hieruit de verschillende onderdelen van de identiteit snijdt: briefpapier, visitekaartjes, schrijfblokken en enveloppen. Eenvoudig, geen grote printkosten en een handige manier om haar schetsen te recyclen. Door deze werkwijze creëert Sandra haar eigen identiteit en die is altijd uniek.

Wie is de nar?

Wie is de Nar? was een festival om aandacht te geven aan het belang van het Nederlands Theater Instituut. De identiteit bestaan ​​uit logo’s, animaties, stationair, posters, flyers, banners, folders en website. We besloten om het ontwerp de kleuren zwart wit te geven, hierdoor valt het goed op in het straatbeeld wat hoofdzakelijk gevuld is met CMYK beelden. Het symboliseert ook de culturele armoede die sterker zal groeien als gevolg van de bezuinigingen. Om dit te versterken, hebben we de Nar een sinistere grijns gegeven.


Trapped in Suburbia award
Finalist | European Design Awards
Merit | Hiiibrand Design Award

Fresh Tracks Europe

Fresh Tracks Europe is een dans netwerk voor jongeren voor een nieuwe generatie choreografen.
De nieuwe identiteit is gebaseerd op een reeks dansende lichaamsdelen in combinatie met gekleurde basisvormen. Met deze bouwstenen hebben we een identiteit gecreëerd met veel ruimte om te spelen. Het symboliseert de filosofie van Fresh Tracks Europe, waar de verschillende Europese dansgroepen samenwerken om samen een ​​nieuwe dance generatie te creëren.

De identiteit bestaan ​​uit een logo, animaties, briefpapier, visitekaartjes, posters, flyers, banners, folders en de website.


Trapped in Suburbia award
Zilver | European Design Awards
Zilver | International Design Awards
Finalist | Hiiibrand Design Award