AnalogFest

AnalogFest is een festival rond analoge grafische technieken met workshops, tentoonstellingen, pop-up shops, feesten en lezingen door internationale artiesten als Anthony Burrill en Jon Burgerman.

We wilden de oude technieken weer tot leven brengen. Voor de identiteit hebben we gekozen om te werken met oude Nederlandse spreuken, gebruik een oud lettertype en verander deze in een eigenzinnige moderne versie. Voor de promotie van het festival hebben we samengewerkt met lokale ontwerpers om een enorme ‘doodle’ op de glazen ramen van het theater te maken.

De website moest zo analoog mogelijk worden…Dus gebruikten we bestaande streetcams. We maakten met de hand geschilderde spandoeken en sprongen voor de camera. Deze beelden werden opgenomen. Op het moment dat je de site bezoekt zie je alle livecams bij elkaar. Als je over 1 van de streams gaat met je cursor dan start automatisch de vooropgenomen film waarbij wij in beeld komen zodat het lijkt alsof het live is.


Trapped in Suburbia award

Finalist | 2011 European Design Awards

Just Peace

justpeacethehague.com


Trapped in Suburbia award

Goud | 2015 International Design Award

Driiip

De drie cirkels in het logo van Driiip vertegenwoordigen de drie basis elementen in druppelirrigatie – water, het leven en de aarde. Druppelirrigatie is een uiterst nauwkeurige en zuinige manier van irrigatie die langzaam waterdruppels afgeeft die vervolgens direct opgenomen worden door de plant.

Deze drie elementen keren terug in de gehele identiteit o.a. in grafische illustraties van het proces en in de fotografie van de planten.

 

Trapped in Suburbia award

Bronze | 2016 Hiii Brand Awards